2012. november 25., vasárnap

2012. november 22.

Délután hívtak a suliból, hogy M. bágyadt, rázza a hideg, letört és a fejét fájlalja. Elmentünk érte, délután aludt, feltehetőleg mandulagyulladása van. Délután volt találkozóm a Flavonosokkal, hozták a lekvárt. Mivel látszott, hogy nincs nagy baj, ezért kiadtam az utasításokat a férjemnek láz esetére és elmentem a találkozóra. Úgy gondoltam, most van igazán szükség a lekvárra. Az ismerős hölgy, egy érdeklődő hölgy és a két Flavonos (két férfi) volt ott a találkozón. Említettem, hogy sietnék, mert a nagyobb fiam megbetegedett. Robi javasolta, hogy adjak neki 4x a lekvárból. Röviden elmondták az üzleti lehetőségeket, ami tényleg izgalmasnak tűnik és jövedelmezőnek. Mivel általában szkeptikus vagyok, úgy gondoltam, meglátjuk, hiszem, ha látom. Kipróbáljuk, ha úgy látom használ, tudom ajánlani másoknak, ha nem, legalább ezt is kipróbáltuk. Mondjuk azt nagyon pozitív dolognak tartom, hogy magyar telephelyen működő cég terméke, és ennek ellenére sikerült nekik nemzetközi sikereket elérni. Tehát nem egy Amerikából érkező termék, hanem egy helybeli termékről van szó.
Mikor hazaérkeztem, a nagyfiúnak már ment fel a láza, továbbra is bágyadt volt. Bevette a lekvárt, szerinte az íze kicsit savanykás. A kisebb fiú, G., nem volt elragadtatva a teás löttytől, de végül is hiszti nélkül megitta. Mi pedig a Greent vettük be este, mert lúgosít és a javaslat szerint jobb délután bevenni, evés előtt kb. 20 perccel. A Green íze nem annyira finom, de muszáj lenyelni, biztattam a férjem. Az íze a Flavonosok szerint változó, attól függően, hogy az adott terméknél feldolgozott zöldségek közül éppen akkor melyiknek van dominánsabb íze. Tehát a következő doboz lekvár már nem ugyanolyan ízű lesz. :-) Most mi mindketten más ízt éreztünk ki belőle: S. brokkoli ízt, én inkább fokhagymát éreztem. Alább láthatjátok, hogy mi minden van benne.
Flavon Greenben található zöldségek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése